Menu
Καλάθι Αγορών

Επιστροφές & Ανταλλαγές

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Το artemaxima.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:
  • Το artemaxima.gr δέχεται εντός 15 εργάσιμων ημερών την επιστροφή μέσω courier ή με παράδοση στο χώρο μας, προϊόντα τα οποία κατά την κρίση του πελάτη πρέπει να επιστραφούν. Γίνονται δεκτά, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και μόνο όταν δεν έχουν υποστεί, χρήση, φθορά και αλλοίωση. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν(-ντα) που επιστρέφονται δεν θα γίνονται δεκτά.
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική της μεταφορικής εταιρείας που θα χρησιμοποιήσουν.
  • Για κάθε επιστροφή, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά ισάξιου ποσού ανάλογη αγορά ή αντικατάσταση προϊόντος (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα ή stock).
  • ***Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα που έχουν κατασκευασθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη, όπως πχ βαπτιστικά κουτιά χειροποίητα και αξεσουάρ-κοσμήματα νυφικών.

Διαδικασίες Επιστροφής
Αν βρίσκεστε κοντά στο φυσικό κατάστημα
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
  • Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
  • Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.
Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού μας. Πολιτική Απορρήτου.